Přestože část jeho zákazníků musela mít v několika covidových měsících úplně zavřeno a někteří už znovu neotevřeli, prodejce čisticí techniky Kärcher zaznamenal v posledních dvou letech citelný růst. Tržby české části loni dosáhly 980 milionů, o čtvrt miliardy víc než v roce 2019. Lidé i firmy se začali víc starat o hygienu.

Teď se Kärcher připravuje na ochlazení ekonomiky a taky na přebarvování. V přespříštím roce už řada jeho výrobků bude bílá. Přitom  k hlavním poznávacím znakům značky teď patří žlutá a černá. „Čím dál víc se od úklidu kolem domu přesunujeme k úklidu uvnitř. A žlutá barva je spíš řemeslná, v garáži vypadá dobře, ale v obývacím pokoji už tak ne,“ vysvětluje v rozhovoru pro HN Milada Skutilová, která patnáct let z pozice jednatelky řídí českou část německé firmy. 

HN: Jaké záležitosti vaši firmu teď vytěžují nejvíc?

Nejvíc řešíme otázku dostupnosti zboží a zdražování materiálu i veškerých subdodávek. Je to v podstatě dost spojené.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.