Co mají společného Twitter, Uber Eats, výrobce televizí LG, skupina reklamních agentur Ogilvy a hokejový klub Dallas Stars? Všude používají datovou platformu českého start-upu Dataddo. Ta jim pomáhá posbírat používaná data z různých cloudových služeb a systémů, které nedokážou navzájem komunikovat, a integruje je na jedno místo.
Dataddo vzniklo před pěti lety a nyní rozšiřuje produktové portfolio i mezinárodní záběr – nově otevírá pobočku v Brazílii. Pomáhá mu k tomu i nově získaná investice ve výši 50 milionů korun od fondu Impulse Ventures, za nímž stojí investor a zakladatel Centrum.cz Ondřej Tomek.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.