To, že se blíží prezidentské volby, se pozná i podle množství dezinformací, jež se čím dál intenzivněji šíří skrze e-mailové schránky a sociální sítě. Jejich nejčastějším terčem jsou kandidáti, kteří mají podle průzkumů největší šanci ve volbě uspět. Některé účastníky prezidentského klání se vymyšlenými informacemi snaží pošpinit a jiným chtějí udělat dobrou reklamu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.