Klub autorů úspěšných českých reklam poprvé za třicet let někoho vyloučil. Černou ovcí se stal Marek Prchal, marketér hnutí ANO. Dobrovolné sdružení kreativců si pochopitelně může libovolně určit, koho mezi sebou chce. Není to profesní komora typu lékařské stavovské organizace anebo sdružení advokátů. Rozhodnutí Art Directors Clubu tedy neznamená, že by Marek Prchal už nemohl pracovat v oboru. V klubu nejsou všichni tuzemští tvůrci kampaní, je to jedna ze zájmových organizací v české komunikační branži. Jak říkají jeho stanovy, má především osvětovou úlohu a nejviditelnější činností je zřejmě každoroční předávání oborových ocenění za nejlepší kampaně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.