V uplynulých letech zažívali výrobci a prodejci bazénů zlaté časy. Nahrála jim covidová pandemie, kdy lidé v čase obtížného cestování zvelebovali své domovy. Vysokou poptávku ale nyní tlumí recese. Lidé šetří a kvůli drahým energiím raději investují peníze například do solárních panelů. I proto firmy přemýšlí, jak propady tržeb nahradit. „Když jsme cítili, že poptávka po bazénech bude klesat, rozhodli jsme se rozšířit naše portfolio a zaměřit se na nové trhy,“ říká v rozhovoru pro HN Zdeněk Vosolsobě, výkonný ředitel české společnosti Albixon, která je jedním z největších výrobců bazénů v Evropě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.