V uplynulých letech zažívali výrobci a prodejci bazénů zlaté časy. Nahrála jim covidová pandemie, kdy lidé v čase obtížného cestování zvelebovali své domovy. Vysokou poptávku ale nyní tlumí recese. Lidé šetří a kvůli drahým energiím raději investují peníze například do solárních panelů. I proto firmy přemýšlí, jak propady tržeb nahradit. „Když jsme cítili, že poptávka po bazénech bude klesat, rozhodli jsme se rozšířit naše portfolio a zaměřit se na nové trhy,“ říká v rozhovoru pro HN Zdeněk Vosolsobě, výkonný ředitel české společnosti Albixon, která je jedním z největších výrobců bazénů v Evropě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.