Lubomír Marjak se myšlenkou na vývoj předního brzdového světla začal intenzivně zabývat před víc než patnácti lety. „Věděl jsem, že tento nápad se zrodil v Americe už v 90. letech, ale myšlenku nikdo nerozvíjel. Sám hodně cestuji autem, najezdím ročně asi 90 tisíc kilometrů. Že by takový prvek provozu prospěl, mě napadalo mockrát. Až jsem se rozhodl, že to zkusím posunout sám,“ vysvětluje 52letý Slovák, který žije napůl ve švýcarském Lucernu a v Bratislavě.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik by mohlo přední brzdové světlo stát?
  • Jak se světelná páska testuje v provozu?
  • Proč ho chtěla mít na svém autě slovenská prezidentka Čaputová a proč ho nakonec nainstalovat nešlo?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.