Neobvyklý spor vedou mezi sebou dvě firmy v oblasti luxusní kosmetiky. Na jedné straně je francouzský výrobce luxusních parfémů – Chanel, na druhé tuzemský prodejce voňavek Notino. Společnost založená slavnou návrhářkou Coco Chanel požaduje po českém obchodníkovi, aby jí sdělil, kde nakoupil její výrobky, které přeprodává ve svém e-shopu.

Chanel si totiž důkladně vybírá, komu své zboží umožní prodávat. Zájemce musí splnit přísné požadavky, než s ním světoznámý výrobce uzavře smlouvu. Například v Česku tvoří tento „exkluzivní klub“ pouhých sedm firem. A Notino v něm coby jeden z největších prodejců kosmetiky v zemi není. Byť se roky snaží stát se oficiálním prodejcem ikonického parfému Chanel No. 5 a dalšího zboží slavné značky.

Zbývá vám ještě 70 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč si Chanel hlídá, kdo prodává jeho výrobky?
  • Jak na žalobu známé společnosti reagoval český soud?
  • Co bude dělat Notino?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.