Neobvyklý spor vedou mezi sebou dvě firmy v oblasti luxusní kosmetiky. Na jedné straně je francouzský výrobce luxusních parfémů – Chanel, na druhé tuzemský prodejce voňavek Notino. Společnost založená slavnou návrhářkou Coco Chanel požaduje po českém obchodníkovi, aby jí sdělil, kde nakoupil její výrobky, které přeprodává ve svém e-shopu.
Chanel si totiž důkladně vybírá, komu své zboží umožní prodávat. Zájemce musí splnit přísné požadavky, než s ním světoznámý výrobce uzavře smlouvu. Například v Česku tvoří tento „exkluzivní klub“ pouhých sedm firem. A Notino v něm coby jeden z největších prodejců kosmetiky v zemi není. Byť se roky snaží stát se oficiálním prodejcem ikonického parfému Chanel No. 5 a dalšího zboží slavné značky.
Co se dočtete dál
- Proč si Chanel hlídá, kdo prodává jeho výrobky?
- Jak na žalobu známé společnosti reagoval český soud?
- Co bude dělat Notino?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.