Pilulka, někdejší covidový premiant, prochází výraznou proměnou. Zatímco během pandemie se společnost dostala na vrchol zájmu zákazníků i investorů, poslední dva roky zažívá prudký pokles na internetovém i akciovém trhu. A hledá novou – štíhlejší a ziskovější – podobu svého byznysu, který by mohl oživit i zájem investorů.
Roky 2022 a 2023 byly pro celý e-commerce trh dobou vystřízlivění z koronavirové bonanzy a Pilulka nebyla výjimkou. V posledních měsících se už pokles trhu zabrzdil, ale nejistota zůstává. „Je to výrazně lepší než před rokem, ale pořád to není růžové, je třeba bojovat,“ říká Petr Kasa, spoluzakladatel a spolumajitel Pilulky.
Co se dočtete dál
- Jak vypadá ozdravná kúra v Pilulka.cz.
- Co uvnitř firmy způsobil „největší zářez“ v její historii.
- Co plánuje vedení na letošní rok.
- Co na výkon Pilulky v kontextu české e-commerce říkají odborníci.
- Jak firmou prorůstá AI.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist