Pilulka, někdejší covidový premiant, prochází výraznou proměnou. Zatímco během pandemie se společnost dostala na vrchol zájmu zákazníků i investorů, poslední dva roky zažívá prudký pokles na internetovém i akciovém trhu. A hledá novou – štíhlejší a ziskovější – podobu svého byznysu, který by mohl oživit i zájem investorů.

Roky 2022 a 2023 byly pro celý e-commerce trh dobou vystřízlivění z koronavirové bonanzy a Pilulka nebyla výjimkou. V posledních měsících se už pokles trhu zabrzdil, ale nejistota zůstává. „Je to výrazně lepší než před rokem, ale pořád to není růžové, je třeba bojovat,“ říká Petr Kasa, spoluzakladatel a spolumajitel Pilulky.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak vypadá ozdravná kúra v Pilulka.cz.
  • Co uvnitř firmy způsobil „největší zářez“ v její historii.
  • Co plánuje vedení na letošní rok.
  • Co na výkon Pilulky v kontextu české e-commerce říkají odborníci.
  • Jak firmou prorůstá AI.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.