Mezi kolegy o mně panuje mýtus, že jsem polonofil. Všechny vždy opravuji, že se Polskem jen profesionálně už dvacet let zabývám. Jako veřejný důkaz tohoto zájmu a jistého odstupu je možné pokládat tento text o internetovém tržišti Allegro.

Nebude to byznysová analýza, kterým se v oboru e-commerce v HN věnuje nejlépe kolega Michael Mareš, ale prostá uživatelská recenze vyprovokovaná dotazy některých polských přátel a manažerů Allegra, jestli už jsem zkusil jejich appku. Dobře, zkusil. A získal tím mimo jiné důkaz pro mé dlouhodobé tvrzení, že Češi a Poláci se přes podstatné sblížení v poslední době vlastně pořád nechápou.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Na co si dát pozor při práci s aplikací Allegro?
  • Proč polští manažeři mají problém pochopit české zákazníky?
  • Jak se v případě Allegro odrážejí česko-polské vztahy?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Baví vás číst názory chytrých lidí? Odebírejte newsletter Týden v komentářích, kde najdete výběr toho nejlepšího. Pečlivě ho pro vás každý týden sestavuje Jan Kubita a kromě jiných píší Petr Honzejk, Julie Hrstková, Martin Ehl a Luděk Vainert.