Bývá pravidlem, že když politikům teče do bot, vytáhnou zvířátka. Spolehlivě se tak rozptýlí pozornost a vyvolá se dojem, že dotyčný politik přece nemůže být špatný člověk, když se tak hezky má ke zvířectvu. Školním příkladem je zde Andrej Babiš, jehož nové video s kohoutem by mohlo sloužit jako výukový materiál v prvním semestru politického marketingu. Je v něm ale ještě něco víc, jak uvidíme na konci.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká je historie Babišových konzultací s drůbeží.
  • Jaký mechanismus vede k tomu, že podobné bizáry marketingově fungují.
  • Co je na obrázcích Babiše v živém dialogu s kohoutem překvapivě nejfunkčnější.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se