I když za sebou máte více než dvacet let na trhu a tržby téměř dvě miliardy korun, na českém e-commerce trhu vám to žádnou jistotu nedává. Vysoce konkurenční a proměnlivé prostředí nutí i největší hráče neustále obhajovat své právo na existenci. E-shop Vivantis se proto ve snaze vymanit se z pasti průměrnosti a vyprofilovat se pustil do výrazné proměny. Nové vedení v čele s CEO Martinem Komorou přišlo s novou strategií a také zaměřením na mladší cílovou skupinu: generaci Z a mladé mileniály, k nimž mluví prostřednictvím modernější vizuální identity a vyhraněnější komunikace.
Co se dočtete dál
- Jak se změnila strategie Vivantisu.
- O co se chce v budoucnu opřít.
- Proč rozjeli vlastní prodejnu.
- Jak jim pomáhá AI a Google Ads.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.









