Triola vyměnila management

Praha (ad)
Ztrátou 52 miliónů korun při obratu 102,4 miliónu korun ukončila loňský rok společnost Triola Praha, tuzemský výrobce dámského elastického prádla. Zhoršující se hospodářské výsledky (v roce 1995 ještě zisk 17,2 miliónu korun, v roce 1996 nulový výsledek) vedly majoritního vlastníka, jímž je od roku 1996 Wincroft Management Limited, k výměně managementu. Uvedl to nový generální ředitel Trioly Stanislav Moravec.
Podle něj bude prioritním úkolem obnovit pozici značky Triola a zvýšit obrat na vnitřním trhu z loňských 38 na 75 miliónů Kč v roce 1998. Tohoto cíle chce firma dosáhnout především inovací sortimentu a vytvářením vlastní distribuční sítě. Na tuzemském trhu dámského elastického prádla se Triola loni podílela 8 až 10 procenty.
Triola má dnes zhruba 500 zaměstnanců, čtyři výrobní závody (Toužim, Horní Jiřetín, Kraslice, Planá u Mariánských Lázní) a centrální sklad ve Smidarech. Firma se chce zaměřit přednostně na výrobky pro ženy středního a vyššího věku, perspektivně počítá se zavedením doplňkové kolekce sportovního a zdravotního prádla.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist