Rok 2024 má být podle řady expertů v bankovnictví zejména rokem umělé inteligence, která má potenciál výrazně nakopnout jejich produktivitu. A znát je to i v kancelářích českých bank. Tisíce zaměstnanců v České spořitelně, ČSOB, Raiffeisenbank a dalších finančních domech se učí pracovat s chatboty. V rámci svých týmů testují hlavně ChatGPT z dílny společnosti OpenAI, některé banky ale také zkoušejí nástroj Copilot od Microsoftu.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • K zaměstnaneckému využívání AI chatbotů se různé banky staví různě.
  • Jaká je zkušenost s touto inovací v České spořitelně?
  • Jak se k využívání AI chatbotů staví banky v zahraničí?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se