Mladí lidé nechtějí s firmami telefonovat, ale chatovat Firmy mají dnes obrovské množství dat o svých zákaznících. Jenže téměř 60 procent evropských společností neumí tato data propojit se svým... 18. 6. 2020 ▪ 5 min. čtení
Stížnosti klientů chceme řešit ještě dříve, než vůbec vzniknou V energetické společnosti E.ON si vloni udělali rozsáhlý průzkum o zákaznických zkušenostech svých klientů. Těch se hlavně ptali, nakolik... 18. 2. 2020 ▪ 5 min. čtení
Lidé se více zajímají o ochranu dat. Vyberou si obchody, které je přesvědčí o bezpečnosti, tvrdí e-shopy Nejen e-shopy, ale i kamenné obchody sbírají čím dál více dat o svých zákaznících. Prodejny bez pokladen a další inovace vedoucí k většímu... 9. 2. 2020 ▪ 3 min. čtení