Firma Unilever vydá za televizní inzerci 320 miliónů liber

Londýn, 28. 5. 2002
Britsko-nizozemská potravinářská společnost Unilever uzavřela s firmami Carlton Communications a Granada největší televizní dohodu v britské historii. Oznámila to včera s tím, že čtyřletá smlouva v hodnotě 320 miliónů liber (465 miliónů dolarů) bude sloužit k propagaci jejích výrobků.
Společnost Unilever je největším britským inzerentem a ročně vynaloží více než 120 miliónů liber na propagaci předních produktů, mezi které patří margarín Flora, prací prášek Persil a deodorant Lynx, napsala agentura Reuters.
Firma začátkem měsíce oznámila, že očekává ke konci letošního roku oživení růstu tržeb, přičemž příjmy z prodeje 400 hlavních značek by za celý letošní rok měly stoupnout o pět procent.
Čistý zisk společnosti stoupl v letošním prvním čtvrtletí přes zpomalení růstu tržeb o 94 procent na 463 miliónů eur.
Po loňské akvizici společnosti Bestfoods vlastní Unilever také dva výrobní závody v Česku. Konsolidované tržby skupiny Unilever ČR loni vzrostly o osm procent na více než 7,5 miliardy korun.
(čtk)

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist