Mezi hlavní pracovní úkoly na této pozici - CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, přeloženo do češtiny znamená systém řízení vztahů se zákazníky - patří zodpovědnost za zavedení, podporu a další rozvoj dané CRM aplikace. Obvykle se jedná hlavně o její vývoj a konfiguraci, o analýzu potřeb a návrhy řešení a zavedení celého systému do praxe, jeho testování. Součástí je také spolupráce na tvorbě projektové dokumentace.
Klíčovým požadavkem na uchazeče je alespoň základní znalost procesů spojených s řízením vztahů se zákazníky a alespoň jedné CRM aplikace, dále pak předchozí zkušenost nebo participace na implementaci těchto řešení.
Vzdělání není striktně definováno, ale preferováni jsou především vysokoškolsky vzdělaní uchazeči se zaměřením na oblast informatiky. Zejména u mezinárodních společností je logicky velký důraz kladen na jazykovou vybavenost - prioritně na znalost anglického jazyka.
Výhodou pro uchazeče o tuto pozici bývá předchozí zkušenost s objektovým programováním, web architekturou nebo přímo se správou CRM systému.
Pracovník by měl mít na takovéto pozici přístup a ochotu k dalšímu vzdělávaní, které zajistí, že jeho znalosti v dané oblasti zůstanou na nejvyšší možné úrovni.
[*]
Rubriku připravil Jan Rančák ze společnosti Grafton Technologies
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist