Surfovat na webu a zároveň moci přijmout telefonní hovor a přitom zůstat připojeni k síti internet mohou od dubna všichni dial-up uživatelé.

Umožňuje to nová služba Českého Telecomu i-poslouchám. Při přicházejícím hovoru se objeví na monitoru informace o hovoru včetně čísla volajícího a případně i jména, uvede-li si ho uživatel předem v seznamu aplikace.

Hovor pak lze přijmout pomocí mikrofonu a sluchátek, připojených k počítači, aniž by se muselo přerušit internetové připojení. Služba i-poslouchám umožňuje uživateli také hovor přesměrovat do Memoboxu či na jiný telefon, nebo se odpojit od internetu a přijmout hovor klasickou cestou přes pevnou telefonní linku.

Pro využití služby i-poslouchám je třeba mít k dispozici počítač vybavený procesorem od 166 MHz výše, 64 MB RAM, 50 MB volného místa na disku pro uživatelský software, modem, operační systém Windows aspoň verze 98, standardní webový prohlížeč (Netscape 6.0 a vyšší, Explorer 5.0 a vyšší, software Windows NetMeeting 3.01 a vyšší), zvukovou kartu.
Službu i-poslouchám si lze objednat na www.telecom.cz nebo zavoláním na bezplatnou telefonickou linku 800 123 456, podrobnější informace o ní pak zjistit na www.telecom.cz/i-posloucham.

(val)