Přizpůsobit frankfurtský knižní veletrh současné mediální éře a zdůraznit jeho vztah k jiným umělecky příbuzným odvětvím. Takový byl jeden z cílů nového ředitele veletrhu Juergena Booseho.
Na 57. ročníku veletrhu, který byl včera slavnostně zahájen a který potrvá až do neděle, proto knihy tištěné na papíře tvoří již méně než polovinu prezentovaných produktů.
Vystavovatelé svou nabídku rozšířili také o prodej elektronických médií, jako jsou e-knihy nebo DVD. "To je jedna z hlavních růstových oblastí veletrhu," řekl Boos. Na označení "knižní" veletrh ale trvá nadále.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.