Mmd pokračuje ve školení mladých talentů



Mmd, přední poradenská společnost v oblasti Corporate, Public Affairs a Public Relations ve střední a východní Evropě, zahajuje druhé kolo tréninkového programu pro mladé PR talenty, kteří májem zájem získat více zkušeností v oblasti Public Relations.

Hlavním cílem tohoto programu je poodhalit zájemcům o práci v tomto oboru praktické aspekty práce v agentuře i kvalitativní standardy a systém fungování přední mezinárodní poradenské společnosti.

První kolo tohoto tréninkového programu, které proběhlo od listopadu 2006 do února 2007, úspěšně zakončili tři absolventi - Dana Odvodyová, Irena Valentová a Mariya Juarayeva. Získali tak certifikát, který potvrzuje absolvování teoretické a praktické části celého programu.

Milan Deutsch, Country Operations Director pražské pobočky Mmd, k tomu poznamenává: "Jedním z cílů programu je nalézt potenciální talenty, kterým poskytujeme vedle teoretických znalostí i praktickou zkušenost v oboru Public Relations. Všichni tři absolventi se velmi aktivně do programu zapojili a jsme přesvědčeni, že tato zkušenost jim umožní i snazší vstup na pracovní trh."

Další kolo tréninkového programu bude probíhat od března do června tohoto roku a budou do něj zapojeni další dva studenti. V Mmd se stanou součástí každodenní činnosti jednotlivých týmů agentury pod vedením zkušených odborníků a zároveň se zapojí do interního vzdělávacího programu, který agentura pro své zaměstnance organizuje.

Mmd poskytuje komplexní služby v oblasti PA a PR poradenství v 18 zemích regionu střední a východní Evropy. Mmd má vlastní pobočky v Polsku, České republice, Maďarsku, Slovensku, Rumunsku, Bulharsku, Rusku, Chorvatsku, Srbsku, Slovinsku, Bosně, Lotyšsku, Estonsku, Ukrajině, Kazachstánu a Rakousku.

Zaměřuje se na pět klíčových oblastí, které zahrnují korporátní komunikaci a public affairs, zdravotnictví a farmaceutický průmysl, technologie, business-to-business a spotřebitelskou produktovou komunikaci.

V těchto sektorech vytváří a implementuje národní, mezinárodní i globální komunikační kampaně pro lokální a mezinárodní společnosti včetně řady firem ze žebříčku Fortune 500.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist