Jak jste propagovali vaši firmu v počátcích podnikání a s jakým úspěchem ?


Bořivoj Kasal, majitel Kasalovy pily v Jindřichově Hradci
Po privatizaci podniku jsem inzeroval v místním tisku. Sponzoroval jsem kulturní a sportovních akce a měl pak možnost na nich umístit reklamu. I když sídlíme v Jindřichově Hradci, velmi se osvědčily billboardy na silnici Tábor - České Budějovice. Největší reklamou ale bylo to, že jsem zákazníkům vždy splnil všechno to, co jsem jim slíbil.

Miroslav Naňko, regionální ředitel C&A
Reklamu jsme měli rozdělenou na citilighty a bigboardy ve městech (Praha + Brno) a na tzv. otevírací leták (C&A folder). Leták inzerující vstup firmy na trh se rozdával před otevřením do domácností a po otevření v prodejně a jejím okolí. Nechyběla reklama na budově, ve které se prodejna otevírala. Úspěšnost reklamy se těžko měří, pokud však vycházíme z výsledků v prvních dnech a dalším fungováním, tak ji myslím můžeme hodnotit jako úspěšnou.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist