Jak jste propagovali vaši firmu v počátcích podnikání a s jakým úspěchem ?


Bořivoj Kasal, majitel Kasalovy pily v Jindřichově Hradci
Po privatizaci podniku jsem inzeroval v místním tisku. Sponzoroval jsem kulturní a sportovních akce a měl pak možnost na nich umístit reklamu. I když sídlíme v Jindřichově Hradci, velmi se osvědčily billboardy na silnici Tábor - České Budějovice. Největší reklamou ale bylo to, že jsem zákazníkům vždy splnil všechno to, co jsem jim slíbil.

Miroslav Naňko, regionální ředitel C&A
Reklamu jsme měli rozdělenou na citilighty a bigboardy ve městech (Praha + Brno) a na tzv. otevírací leták (C&A folder). Leták inzerující vstup firmy na trh se rozdával před otevřením do domácností a po otevření v prodejně a jejím okolí. Nechyběla reklama na budově, ve které se prodejna otevírala. Úspěšnost reklamy se těžko měří, pokud však vycházíme z výsledků v prvních dnech a dalším fungováním, tak ji myslím můžeme hodnotit jako úspěšnou.