Nový telekomunikační operátor U:fon shání nové zákazníky ještě dříve, než 8. srpna spustí reklamní kampaň. Operátor, jenž nabízí internetové připojení a volání, využívá kromě jiného i podomní prodej.

"Pán v kravatě tvrdil, že zastupuje firmu, kterou najala Telefónica O2, aby vyměnila analogové sítě za digitální. Pro potvrzení vyžadoval občanský průkaz a fakturu za telefon," řekl HN jeden z takto navštívených Pražanů.

"S tímto problémem jsme se už setkali a řešili jsme jej s partnerskou firmou, která nám prodejce dodává. Když se to bude opakovat, hned s nimi ukončíme spolupráci," říká mluvčí U:fona Jana Studničková.

Telefónica zatím žádné stížnosti neobdržela. U:fon s prodejem v Praze teprve začal, a tak předpokládám, že stížnosti přijdou až s prvním vyúčtováním," uvádí mluvčí Telefóniky Martin Žabka.

U:fon chce mít v srpnu pokrytu polovinu populace.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist