Nový telekomunikační operátor U:fon shání nové zákazníky ještě dříve, než 8. srpna spustí reklamní kampaň. Operátor, jenž nabízí internetové připojení a volání, využívá kromě jiného i podomní prodej.
"Pán v kravatě tvrdil, že zastupuje firmu, kterou najala Telefónica O2, aby vyměnila analogové sítě za digitální. Pro potvrzení vyžadoval občanský průkaz a fakturu za telefon," řekl HN jeden z takto navštívených Pražanů.
"S tímto problémem jsme se už setkali a řešili jsme jej s partnerskou firmou, která nám prodejce dodává. Když se to bude opakovat, hned s nimi ukončíme spolupráci," říká mluvčí U:fona Jana Studničková.
Telefónica zatím žádné stížnosti neobdržela. U:fon s prodejem v Praze teprve začal, a tak předpokládám, že stížnosti přijdou až s prvním vyúčtováním," uvádí mluvčí Telefóniky Martin Žabka.
U:fon chce mít v srpnu pokrytu polovinu populace.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist