Bílá kočička Hello Kitty nechce být značkou jen pro dívky a mladé ženy. Brzy se proto tento komiksový symbol, který patří mezi největší hity v Japonsku, objeví také na tričkách, taškách, hodinkách a dalším zboží určeném pro mladé muže.
Uvedla to japonská společnost Sanrio, která má na Hello Kitty autorská práva.
Hello Kitty nejprve v podobě plyšového mazlíčka pronikla takřka do všech postelí mladých dívek nejen na japonských ostrovech, ale i v dalších zemích. Postupně se pak Hello Kitty začala objevovat téměř na všem, od oděvů a módních doplňků přes elektronické přístroje, kytary až po drahé šperky. Například firma Fender prodává s Hello Kitty svou legendární elektrickou kytaru Statocaster.
Veškeré zboží s vyobrazením Hello Kitty, která má zcela neutrální výraz, protože jí chybějí ústa, však bylo vždy zaměřené na dívky a ženy.
Zboží s Hello Kitty pro muže se má na pultech japonských obchodů objevit příští měsíc. Brzy chce firma s tímto zbožím proniknout i do dalších asijských zemí a Spojených států.
Kočička se však mírně změní, aby vypadala mužněji a drsněji, a zalíbila se tak i mladým mužům. Obrázek hlavy kočičky na černém tričku pro muže, které by mělo stát 4095 jenů (asi 655 korun), tak bude mít místo obvyklých teček, které označují oči a nos, nápis Hello Kitty.
Společnost Sanrio se hodlá zaměřit hlavně na -náctileté a muže, kterým je jen něco málo přes dvacet let, napsala tisková agentura AP.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist