I Češi se v místních obchodních řetězcích setkávají s produkty pocházejícími z dětské práce. Upozorňuje na to kampaň společnosti Člověk v tísni zahájená včera. Na celém světě musí pracovat přes 200 milionů dětí, místo aby chodily do školy. Kampaň má oslovit především spotřebitele a zákazníky obchodních řetězců. Právě v nich se totiž často prodává zboží vyrobené dětmi. Kampaň zahájil ministr školství Ondřej Liška.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist



