Dvojka amerického automobilového trhu, společnost Ford, zaznamenala díky zavedení šrotovného poprvé po více než roce a půl meziměsíční zvýšení prodeje svých vozů.
Američané si v červenci koupili 165 tisíc osobních a užitkových aut koncernu Ford, což znamená nárůst o 2,3 procenta oproti předcházejícímu měsíci. Naposledy prodeje koncernu meziměsíčně vzrostly v listopadu roku 2007. Automobilce se zároveň podařilo prodat v červenci o čtyři tisíce vozů více než loni.
Přitom ještě před zavedením šrotovného analytici oslovení agenturou Bloomberg odhadovali, že se prodeje Fordu v červenci propadnou o šest procent.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist