Pivovar Ostravar, který je součástí společnosti Staropramen patřící do skupiny StarBev, mění logo. "Nové logo je čitelnější a přímočařejší. Vzpínající kůň nám má pomoci předběhnout konkurenci," uvedl manažer značky Ostravar Michal Útlý. Firma kvůli tomu nechala vyrobit 88 tisíc nových sklenic a půllitrů, které rozešle do restaurací a hospod.
FOTO: čtk
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist