Pivovar Ostravar, který je součástí společnosti Staropramen patřící do skupiny StarBev, mění logo. "Nové logo je čitelnější a přímočařejší. Vzpínající kůň nám má pomoci předběhnout konkurenci," uvedl manažer značky Ostravar Michal Útlý. Firma kvůli tomu nechala vyrobit 88 tisíc nových sklenic a půllitrů, které rozešle do restaurací a hospod.

FOTO: čtk

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist