Politické strany už utratily stovky milionů na předvolební kampaň, kterou vedou v tištěných médiích a na billboardech. Nejvíce peněz zaplatila v období od ledna do začátku května sociální demokracie. Podle analýzy společnosti Kantar Media a.s., která se zabývá monitoringem inzerce v českých médiích, vynaložila ČSSD 207,4 milionu korun. Společnost nicméně upozorňuje, že jde o ceny bez různých slev a bonusů. ODS za stejné období vynaložila 122,6 milionu korun, třetí v pomyslném žebříčku skončily Věci veřejné.


Podrobné informace na www.domaci.ihned.cz

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist