Politické strany už utratily stovky milionů na předvolební kampaň, kterou vedou v tištěných médiích a na billboardech. Nejvíce peněz zaplatila v období od ledna do začátku května sociální demokracie. Podle analýzy společnosti Kantar Media a.s., která se zabývá monitoringem inzerce v českých médiích, vynaložila ČSSD 207,4 milionu korun. Společnost nicméně upozorňuje, že jde o ceny bez různých slev a bonusů. ODS za stejné období vynaložila 122,6 milionu korun, třetí v pomyslném žebříčku skončily Věci veřejné.
![](https://img.ihned.cz/attachment.php/270/25494270/atuv48BCIJLMNO6Qcdefhrxz0STARVmn/100512_06_2.jpg)
Podrobné informace na www.domaci.ihned.cz
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist