Luxus je opět v kurzu, lidé v první polovině roku utráceli


Zájem o luxusní zboží v prvních šesti měsících roku 2010 stoupl. Ukazují to výsledky společnosti LVMH, největšího výrobce luxusního zboží, který vlastní značky Luis Vuitton nebo TAG Heuer. Zákazníci za zboží impéria LVMH utratili meziročně "jen" o 16 procent více, firma ale zisk zvýšila o 53 procent na 26,3 miliardy korun.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist