Na tuzemský trh hromadných slev tento týden vstoupily i největší portály Seznam.cz a Centrum.cz. Společnost Seznam.cz v úterý spustila službu nazvanou Tip a konkurenční Centrum.cz včera oznámil zahájení provozu slevového serveru Amplion.cz.

Slevové portály v Česku fungují od loňského jara a Češi v roce 2010 jejich prostřednictvím utratili několik stovek milionů korun. Letos odborníci očekávají další výrazný růst tržeb slevových serverů.

Seznam v úterý zahájil provoz nové služby Tip, která bude uživatele informovat nejen o výhodných nákupech, ale také například o netradičních či zajímavých službách.

Nová služba Seznamu v úterý při svém spuštění vzbudila mezi uživateli internetu velký rozruch, protože za 25 korun byly k mání tři osobní automobily Škoda Fabia. "Necelých deset vteřin stačilo třem uživatelům na to, aby si pořídili nové auto Škoda Fabia za 25 korun," podotkla mluvčí Seznamu Veronika Rozumková.

Velké ambice na poli slevových serverů má s novým projektem Amplion.cz také portál Centrum. "Na konci roku chceme být mezi pěti největšími provozovateli na trhu," řekl Pavel Vopařil ze společnosti Centrum Holdings.

Obor hromadných slev, které zpravidla činí nejméně 50 procent, loni v Česku zažil nebývalý rozmach a vzniklo několik desítek nových portálů. Aktuální počet slevových serverů odborníci odhadují na 190.