Češi zahlcují své peněženky věrnostními kartami, jejichž počet v Česku vystoupal už na 16 milionů. A trend nasvědčuje tomu, že se slevové a věrnostní karty budou dál množit.
S počtem karet stoupá i množství dat, která obchodníci a banky o zákaznících skladují a dokážou díky nim zjistit víc, než si mnozí lidé uvědomují.
Banky například umějí obchodníkům zjistit, co jejich klient nakupuje u konkurence a jak mu lépe vyjít vstříc. Data lze vytřídit podle lokality, věku, pohlaví nebo jiných skutečností, které obchodník považuje za důležité pro svou strategii.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.