Tesco Clubcard, Billa Club, Schlecker karta, HUDYpartner... Češi hromadně objevují kouzlo věrnostních programů a plní si peněženky kartami od obchodních řetězců. Uvědomili si, že být členem věrnostního klubu je zdarma a výhodné. Na různé typy slev totiž český zákazník slyší.

Z únorového průzkumu agentury STEM/MARK pro GE Money Bank vyplývá, že téměř dvě třetiny lidí nad patnáct let vlastní aspoň jednu věrnostní kartu. Celkem v Česku může být v oběhu kolem 16 milionů takových karet.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se