Zabývám se řadu let vyhledáváním kandidátů na topmanažerské pozice. Sleduji, jak se požadavky na ně proměňují. Stále více důrazu je kladeno na jejich široký rozhled a měkké manažerské kompetence. Tedy umění komunikace, empatie, spolupráce a schopnost strategického myšlení. Důležitou vlastností ředitele jako tváře společnosti se stává i schopnost budovat důvěru ve firmu navenek vůči stávajícím a potenciálním zákazníkům. Vzdělání, technické a funkční znalosti a dovednosti jsou jen nutným základem, který sám o sobě nepostačuje k úspěšnému zvládnutí kompetencí manažera na tzv. "C-Level" pozici (začínající slovem Chief, tedy CEO, CFO, CIO a jiné). Žádáni jsou manažeři, kteří dokážou kompetentně řídit několik firemních oblastí najednou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se