Zatímco vedení ČSSD odmítlo o nákladech na jarní kampaň hovořit, bývalý volební manažer strany Jaroslav Tvrdík v e-mailovém rozhovoru pro HN otevřeně popsal, jak úzké a nadstandardní byly vztahy ČSSD a Médey v loňské jarní kampani. "Od Médey jsme dostávali slevy mezi 75 a 90 %," přiznává Tvrdík.
HN: Podle monitorovacích agentur byly ceníkové náklady ČSSD na billboardy, novinové inzeráty a internetovou reklamu během loňské jarní kampaně celkem 409 milionů (Kantar Media), respektive 475 milionů (Admosphere). Kolik reálně ČSSD za tyto položky zaplatila?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.