Zatímco vedení ČSSD odmítlo o nákladech na jarní kampaň hovořit, bývalý volební manažer strany Jaroslav Tvrdík v e-mailovém rozhovoru pro HN otevřeně popsal, jak úzké a nadstandardní byly vztahy ČSSD a Médey v loňské jarní kampani. "Od Médey jsme dostávali slevy mezi 75 a 90 %," přiznává Tvrdík.

HN: Podle monitorovacích agentur byly ceníkové náklady ČSSD na billboardy, novinové inzeráty a internetovou reklamu během loňské jarní kampaně celkem 409 milionů (Kantar Media), respektive 475 milionů (Admosphere). Kolik reálně ČSSD za tyto položky zaplatila?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se