Chceme průhledné předvolební kampaně, opakuje už týden předseda sociální demokracie Bohuslav Sobotka. Hodlá zavést limity na výdaje, vše platit přes transparentní účet, a hlavně - billboardy a inzeráty nakupovat za ceníkové nebo alespoň obvyklé ceny.

Jenže když HN Sobotku žádaly o pouhý obecný rozpočet loňské sněmovní kampaně ČSSD, měly smůlu.

"ČSSD nemá důvod jakkoli porovnávat nebo posuzovat své hospodaření či své předvolební kampaně s dalšími politickými stranami, neboť nemáme k dispozici žádnou srovnávací analýzu jejich hospodaření, jejich smluv a další dokumenty," vzkázal HN Sobotka. Ani nový místopředseda pro hospodaření strany Martin Starec nebyl sdílnější: "Tohle je věc minulého vedení strany."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se