Propagujete Virgin záměrně jako kvalitní značku za dobrou cenu? Jestliže soutěžíte cenami, mohou zákazníci stále vnímat vaše produkty za "nejlepší na světě"?, ptá se Bobby Hall z Austrálie.

Nejenže může být malý podnik nejlepší, ale musí být nejlepší proto, aby v dnešním konkurenčním světě obstál a prosperoval. A i když už dosáhne svého vrcholu, musí usilovat o to, aby si zákazníci kupovali jeho produkty a služby z přesvědčení. Pokud je ovšem firma velká, přináší jí to řadu předností: štědrý rozpočet na marketing, zavedenou značku a spolehlivou distribuční síť. Ale naštěstí ani pro menší hráče není velikost podniku sama o sobě zárukou lepšího produktu či skvělé služby.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se