Hodnota stovky nejcennějších značek světa převyšuje v současnosti hrubý domácí produkt Velké Británie. Společnost Millward Brown Optimor ji ve svém letošním žebříčku BrandZ Top 100 vypočítala na 2,4 bilionu dolarů. Jen hodnota nejcennější značky světa, jíž se stal pro letošní rok Apple, se rovná ročnímu výkonu peruánské ekonomiky.
Když ale v roce 2006 spatřil světlo světa první seznam stovky nejcennějších značek, dosahovala jejich celková hodnota částky 1,45 bilionu dolarů. Loni už to bylo 2,04 bilionu dolarů a letos hodnota vzrostla o dalších sedmnáct procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se