Německý automobilový koncern Volkswagen, jehož součástí je také česká Škoda Auto, zvýšil v dubnu prodej své vlajkové značky VW meziročně o 13,6 procenta zhruba na 429 000 vozů. Oznámila to včera firma. Dodala, že od ledna do dubna stoupl odbyt značky VW o 11,2 procenta na 1,66 milionu vozů.

"Dodávky automobilů značky Volkswagen se nadále vyvíjejí potěšitelně," uvedl šéf prodeje Christian Klingler.

V Číně prodej v prvních čtyřech měsících letošního roku stoupl o 17 procent na 578 200 vozů. V Severní Americe se odbyt zvýšil rovněž zhruba o 17 procent na 149 499 vozů, napsala agentura DPA.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist