Nový management finské Nokie přestane prosazovat značku Ovi a bude napříč celou nabídkou dávat přednost firemnímu názvu. Uvedl to včera podnik s nejvyšším počtem prodaných mobilů ve světě. Hodnota značky Nokia přitom za poslední rok klesla. Nokia spustila značku Ovi v srpnu 2007 pro služby včetně nabídky map a hudebních nahrávek. Představila Ovi okázalým ceremoniálem v centru Londýna. Během posledního roku Nokia zeštíhlila Ovi o několik služeb a zaměřila se především na nabídky spojené s lokalitou uživatele. S reorganizací Ovi začala Nokia loni v červenci.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist