Nový management finské Nokie přestane prosazovat značku Ovi a bude napříč celou nabídkou dávat přednost firemnímu názvu. Uvedl to včera podnik s nejvyšším počtem prodaných mobilů ve světě. Hodnota značky Nokia přitom za poslední rok klesla. Nokia spustila značku Ovi v srpnu 2007 pro služby včetně nabídky map a hudebních nahrávek. Představila Ovi okázalým ceremoniálem v centru Londýna. Během posledního roku Nokia zeštíhlila Ovi o několik služeb a zaměřila se především na nabídky spojené s lokalitou uživatele. S reorganizací Ovi začala Nokia loni v červenci.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist