Je asi lidskou přirozeností sestavovat nejrůznější žebříčky, pořadí, ankety popularity, řadit firmy podle velikosti či oblíbenosti mezi manažery, srovnávat image, reklamy, weby, výroční zprávy, PR projekty, interní časopisy a další atributy či firemní činnosti. Určitě není špatné zkusit se porovnat s konkurencí, případně se zaradovat z postupu po žebří(č)ku směrem nahoru, avšak hlavně je zapotřebí podívat se alespoň občas prostřednictvím některého prestižního hodnocení i mimo malý český rybníček na světové trendy.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se