Mladým zaměstnancům na celém světě chybí angažovanost. Ta byla definována jako identifikace zaměstnanců s úspěchem firmy, oddanost a zájem setrvat u ní. Konstatuje to studie společnosti GfK Custom Research s názvem GfK International Employee Engagement Survey, které se zúčastnilo 30 tisíc zaměstnanců z 29 zemí. Pracovníci ve věku 18 až 29 let jsou výrazně méně angažovaní než jejich starší kolegové. Nejhůře jsou na tom mladí Češi a Maďaři, z nichž pociťuje silnou angažovanost pouze 6 % zaměstnanců. V čele angažovanosti jsou Makedonci (36 %), Francouzi (32 %), Turci (32 %). V USA je to 24 % lidí. Ukázalo se, že navíc 58 % mladých nyní hledá nové zaměstnání. Mladí sice nenesou tak velkou zodpovědnost, častěji jim však vadí nerovnováha mezi prací a soukromím, tlak na přesčasy a obavy o vlastní zdraví.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist