Mladým zaměstnancům na celém světě chybí angažovanost. Ta byla definována jako identifikace zaměstnanců s úspěchem firmy, oddanost a zájem setrvat u ní. Konstatuje to studie společnosti GfK Custom Research s názvem GfK International Employee Engagement Survey, které se zúčastnilo 30 tisíc zaměstnanců z 29 zemí. Pracovníci ve věku 18 až 29 let jsou výrazně méně angažovaní než jejich starší kolegové. Nejhůře jsou na tom mladí Češi a Maďaři, z nichž pociťuje silnou angažovanost pouze 6 % zaměstnanců. V čele angažovanosti jsou Makedonci (36 %), Francouzi (32 %), Turci (32 %). V USA je to 24 % lidí. Ukázalo se, že navíc 58 % mladých nyní hledá nové zaměstnání. Mladí sice nenesou tak velkou zodpovědnost, častěji jim však vadí nerovnováha mezi prací a soukromím, tlak na přesčasy a obavy o vlastní zdraví.