Německý zákazník si na stránkách e-shopu české firmy objedná zboží a to mu obratem přijde až domů. Donedávna nereálné kvůli cenám dopravy. Dnes nevyhnutelná budoucnost, na kterou se připravuje řada českých firem.

Při hledání úspor během krize manažeři zjistili, že vynechání importérů a obchodníků v distribučním řetězci jim umožní zaplatit vyšší cenu za přepravu.

Množství poptávek po dopravě zboží přímo na soukromé adresy zákazníků v cizině roste tak rychle, že dopravci čekají, že se podíl tohoto typu přepravy v blízké budoucnosti ztrojnásobí a předežene množství zásilek, které si firmy posílají mezi sebou.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se