Doporučujete svým přátelům a známým výrobky a značky, s nimiž jste byli spokojeni? Právě na šeptandu jako marketingový nástroj vsadili před čtyřmi lety Ivo Laurin a Dan Farkaš, když založili marketingovou agenturu Outbreak. "Principem takzvaného word of mouth marketingu je šíření informací o produktech mezi lidi, jejichž názory jsou pro ostatní důležité. Když tito lidé o svých zkušenostech vyprávějí dál, zvyšují zdarma povědomí veřejnosti o výrobku či značce," vysvětluje Laurin.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se