Americký prezident Obama chce využít záchranu automobilového průmyslu v Detroitu jako ústřední bod své kampaně za znovuzvolení. Dnes už totiž americká veřejnost hodnotí finanční výpomoc společnostem General Motors a Chrysler příznivěji, než tomu bylo před dvěma lety.

Zatímco v roce 2009 průzkumy veřejného mínění ukazovaly, že daňoví poplatníci nesouhlasí se záchranou automobilek, nyní se názor veřejnosti začíná obracet. Obama proto hodlá na přežití automobilek a jejich následném růstu postavit svoji prezidentskou kampaň.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se