Hlavním motorem outsourcingu jsou pro zákazníky jednoznačně úspory, avšak podle některých průzkumů jsou na vzestupu i další důvody - zlepšení vztahů se zákazníky, vývoj nových produktů či služeb a podpora expanze do geografických oblastí, kam by s pouze vlastními zdroji nebylo možné vstoupit.
Zároveň manažeři více zvažují a v mnoha případech dokonce již i realizují outsourcing procesů klíčových pro jejich podnikání. I když nejčastěji outsourcovanou oblastí jsou informační technologie, mnoho organizací na externí dodavatele přenáší i takové oblasti, jako je prodej, marketing či vývoj a výzkum.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.