Hlavním motorem outsourcingu jsou pro zákazníky jednoznačně úspory, avšak podle některých průzkumů jsou na vzestupu i další důvody - zlepšení vztahů se zákazníky, vývoj nových produktů či služeb a podpora expanze do geografických oblastí, kam by s pouze vlastními zdroji nebylo možné vstoupit.

Zároveň manažeři více zvažují a v mnoha případech dokonce již i realizují outsourcing procesů klíčových pro jejich podnikání. I když nejčastěji outsourcovanou oblastí jsou informační technologie, mnoho organizací na externí dodavatele přenáší i takové oblasti, jako je prodej, marketing či vývoj a výzkum.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se