Po dvou špatných letech se skupině ČSOB letos daří v prodeji podílových fondů a pokračuje i ve vyšších prodejích hypoték. Tuzemská dvojka v počtu klientů sází na tento byznys i po zbytek roku. "Situace je pro klienty stále příznivá," tvrdí Petr Hutla, člen představenstva ČSOB, který má v bance pod sebou retail, tj. fondy, hypotéky, spotřebitelské financování a privátní bankovnictví. Kromě toho se ČSOB chce podle něho více zaměřit na finanční poradenství rodinám. Kvůli tomu banka například nedávno zrušila jednotnou provozní dobou od 9 do 17 hodin a nechala ji na šéfech poboček. "Minimálně jednou týdně jsme ji protáhli do šesti večer. Ještě větší zájem je o provoz ráno od osmi," říká Hutla.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se