Po dvou špatných letech se skupině ČSOB letos daří v prodeji podílových fondů a pokračuje i ve vyšších prodejích hypoték. Tuzemská dvojka v počtu klientů sází na tento byznys i po zbytek roku. "Situace je pro klienty stále příznivá," tvrdí Petr Hutla, člen představenstva ČSOB, který má v bance pod sebou retail, tj. fondy, hypotéky, spotřebitelské financování a privátní bankovnictví. Kromě toho se ČSOB chce podle něho více zaměřit na finanční poradenství rodinám. Kvůli tomu banka například nedávno zrušila jednotnou provozní dobou od 9 do 17 hodin a nechala ji na šéfech poboček. "Minimálně jednou týdně jsme ji protáhli do šesti večer. Ještě větší zájem je o provoz ráno od osmi," říká Hutla.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.