Při přesvědčování mužských šéfů k většímu zapojení žen do řídících funkcí je třeba zabrnkat na citlivou strunu a zeptat se jich, zda vychovávají své dcery k ochraně domácího krbu, nebo chtějí, aby měly také zajímavou pracovní kariéru, říká šéfka lidských zdrojů České spořitelny Jitka Schmiedová. Nedávno se vrátila z třítýdenního amerického pobytu pořádaného tamější vládou kvůli posílení snah žen získat vedoucí pozice či se uplatnit v podnikání.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se