Během příštích čtyř let přijde na trh sedm nových či výrazně modernizovaných modelů automobilky Lincoln. Program má vrátit značku, v jejichž modelech jezdila dlouhá řada amerických prezidentů, znovu na výsluní. Pokud plán, v rámci něhož se počítá s investicí jedné miliardy dolarů, neuspěje, může to znamenat i konec tradiční značky.

Alespoň tak lze vykládat slova Marka Fieldse, výkonného viceprezidenta automobilky Ford, že jde o "poslední šanci", jak značku vrátit na vedoucí pozici v segmentu luxusních aut. V tom nyní dominují německé značky, japonský Lexus a lépe si vede i Cadillac spadající pod obrozený koncern General Motors.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se