Firmy provozující sociální sítě, které se chystají na burzu, zkoušejí investory nalákat podobně jako to dělali jejich předchůdci v době první internetové bubliny. Protože mnohé z nich stále nedosahují zisku, chlubí se radši účetními novotvary, například "příjmem před odečtením nákladů."

"Pokaždé, když společnost přijde s novým měřítkem, aby dokázala, jak je zisková, měli by investoři zbystřit," varuje Lisa Buyerová, která před sedmi lety pomáhala na burzu Googlu.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se