Podnikání pod zavedenou obchodní značkou je v Česku stále populárnější. Nyní v tuzemsku funguje okolo 160 franšízových značek, v roce 2012 jich bude více než 200. Vyplývá to z nejnovějších odhadů jediného specializovaného českého internetového portálu FranchisingINFO.cz, který od roku 2009 sleduje situaci na franšízingovém trhu. Portál vybral pro čtenáře HN osm franšízových systémů, do kterých je možné se zapojit bez horentní investice, a které přesto skýtají zajímavou možnost výnosů. "Protože ale v Česku na rozdíl od ciziny neexistuje oficiální žebříček úspěšných franšíz, řídili jsme se při výběru jen finanční náročností systémů," upozorňuje Lenka Nováková, ředitelka portálu FranchisingINFO.cz a členka dozorčí rady České asociace franchisingu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se