Nejlepší česká golfistka Klára Spilková na své velké marketingové objevení teprve čeká. Hlavně vyčkávají potenciální plátci.

Nastoupit v šestnácti letech mezi elitu na Ladies European Tour jako nejmladší členka série znamenalo pro negolfové sponzory neznámou. Ani umístění v první turnajové desítce při premiérovém startu sezony v Maroku nepřineslo Spilkové a jejímu týmu více peněz, než s jakými začínala. Čeká se zkrátka na velký výsledek, který je přitom mladému talentu prorokován s tím, že jde jen o otázku času.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se