V Česku se už téměř zastavil vznik nových portálů zaměřených na hromadné slevy, které jsou od loňského jara hitem tuzemského internetu. Uvedl to Michal Hardyn z porovnávače slevových serverů SlevyDnes.cz. Slevových portálů v Česku funguje více než 200 a nové projekty si jen obtížně hledají své místo na trhu. Do slevových systémů se v Česku zapojilo několik stovek tisíc uživatelů internetu.

"Loni na podzim a v zimě vznikaly měsíčně desítky nových slevových serverů. V současnosti se tento počet snížil tak, že měsíčně vznikne pouze několik málo nových," uvedl Hardyn, podle kterého nově vzniklé servery už nejsou pouhou kopií nejúspěšnějšího světového slevového serveru Groupon. "Aby měly nové servery šanci na úspěch, musí přinést něco nového a netradičního. Z poslední doby tak mohu uvést slevové projekty, které jsou zaměřeny například jenom na víno nebo třeba jen na vouchery do restaurací," podotkl.

V červnu tuzemské slevové portály podle Hardyna vykázaly ve srovnání s předchozími měsíci zvýšení návštěvnosti, a to hlavně kvůli extrémnímu množství dovolenkových nabídek. "I když obecně se dá říci, že šílenství kolem slevových portálů pomalu opadá," uvedl.

První servery už ale kvůli tvrdému konkurenčnímu boji ukončily v Česku provoz. Slevy po ročním fungováním přestal v květnu nabízet například portál Cupolis.com, který se přeměnil na tzv. slevový agregátor, který informuje uživatele o nabídce slevových portálů. Podobnou proměnou prošel portál BigSale.cz. Konkurenční slevový server Cenodrom.cz zatím ukončil provoz zcela.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist